Vrácení a reklamace_NEW
VRÁCENÍ ZBOŽÍ
Nepoužité zboží nám můžete vrátit do 14 dnů ode dne doručení. Výjimku tvoří zboží, které jsme na vaše přání personalizovali.
Budeme rádi, když nás o vrácení zboží budete informovat emailem na hello@lavly.cz. Stačí zaslat číslo objednávky a info, které produkty vracíte.
Vrácení přes Zásilkovnu (59 Kč) - Malé a střední balíky
1) Zboží v nepoškozeném původním obalu zabalte do krabice tak, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy. Přidejte lístek s Vaším jménem, příjmením a číslem objednávky.
2) Odneste balíček na pobočku Zásilkovny a obsluze nahlaste kód našeho obchodu 97869530. V tuto chvíli nic neplatíte.
3) Jakmile zásilku v pořádku převezmeme, částku za vrácené zboží vám vrátíme zpět stejnou platební metodou, jakou proběhla úhrada. Cena za vrácení se Zásilkovnou je 59 Kč a odečteme vám ji od refundované částky.
Zásilkovnu je možné využít pro balíky, jejichž součet tří stran je do 150 cm a současně jejich nejdelší strana je do 120 cm.
Vrácení rozměrných balíků s GLS (129 Kč) - Pro balíky, které nelze vrátit se Zásilkovnou
1) Kurýr GLS vyzvedne vracené zboží přímo na vaší adrese v domluvený den. Pro objednání vyzvednutí GLS nás prosím kontaktujte emailem na hello@lavly.cz, vyzvednutí pro vás zajistíme. Cena za tuto službu je 129 Kč a odečteme vám ji od refundované částky.
2) Zboží v nepoškozeném původním obalu zabalte do krabice tak, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy. Balík předejte kurýrovi GLS.
Osobní vrácení
Pro vrácení můžete využít náš showroom na adrese Kamenická 5, Praha 7 Letná (ve dvoře), v době PO - ČT 9 - 15 hod, PÁ 9 - 14 hod. Na místě prosím zazvoňte, nebo zavolejte na tel. č. 776 191 133, nebo 739 607 537.
Vrácení jiným způsobem
Zboží můžete zaslat i po vlastní ose. Vždy ale zvolte doručení přímo na adresu (např. DPD, PPL, Česká pošta Balík do ruky). Nezasílejte zboží s Českou poštou jako obyčejnou zásilku, nebo Balík na poštu - není v našich silách vyzvedávat zboží na poště - takové zásilky nebudou převzaty. Zboží neposílejte na dobírku. Dopravné hradíte při podání zásilky přímo vybranému přepravci.
V případě, že zvolíte jiného dopravce, zašlete zboží na adresu: LAVLY STORE, Kamenická 673/5, 170 00 Praha 7, email: hello@lavly.cz, tel.: +420 739 607 537.
REKLAMACE
Přišlo vám zboží, které je poničené a nebo s ním je něco v nepořádku? Pro uplatnění reklamace nám zašlete na email hello@lavly.cz: číslo objednávky, důvod reklamace (popis vady) a fotografie, ze kterých bude vada patrná. Následně se vám ozveme s návrhem řešení.